Klantenservice
-
Hoe kan ik deelnemen aan het puntenspaarprogramma?
Online; bij de winkelwagen staat een optie om hieraan deel te nemen. Hiervoor is het wel nodig een account te maken. Eenmaal aangemeld? Dan worden voortaan de punten automatisch geregistreerd bij een nieuwe aankoop (vanuit hetzelfde account).
In de winkel; we kunnen in de winkel jouw klantgegevens ook vastleggen en koppelen aan het spaarprogramma. Hiervoor is het verplicht om een mobiel telefoonnummer en e-mailadres te registreren. Ook ontvang je dan automatisch de nieuwsbrief.
-
Wanneer worden mijn punten bijgeschreven?
Online; wanneer je een bestelling plaatst en afrekent, heb je al recht op de punten. Ze worden zichtbaar in het overzicht zodra wij de bestelling hebben verzonden.
Winkel; zodra je jouw aankopen hebt afgerekend, worden de punten toegevoegd aan jouw account.
-
Hoe kan ik mijn punten gebruiken?
Online; in de winkelwagen is een optie zichtbaar Loyalty. Hier worden automatisch de beloningen die je kunt inzetten, weergegeven. Door op de 'apply' knop te drukken, verzilver je jouw beloning.
In de winkel; als je voldoende punten hebt gespaard voor een beloning, kun je ons vragen deze toe te passen op jouw aankoop. Dit wordt direct in de kassa verrekend.
-
Met welke aankopen spaar ik punten?
Wanneer je bent ingeschreven in het puntenspaarprogramma krijg je op nagenoeg al jouw aankopen punten bijgeschreven. Er zijn een paar uitzonderingen:
- Optiek
- Hondenvoer
- Aanbiedingen
-
Maattabel Deerhunter heren en dames
Alle fabrikanten hebben zo hun eigen maattabel. Hier vind je de maattabel van Deerhunter jachtkleding
-
Maattabel Seeland
Bekijk hier de maattabel van Seeland.
-
Maattabel Ridgeline
Bekijk de maattabel van Ridgeline hier.
-
Maattabel Harkila
Bekijk hier de maattabel van Härkila.
-
Maattabel Pinewood
Bekijk de maattabel van Pinewood
-
Maattabel Fjallraven
Bekijk de maattabel van Fjallraven
- Maattabel Koedoe&Co overhemden
-
Maattabel Meindl
Bekijk de maattabel van Meindl
- Maattabel Koedoe&Co polo's
- Kan ik online een cadeaubon bestellen?
-
Kan ik met een cadeaubon online betalen?
Met onze nieuwe cadeaubonnen kan dit. Je herkent een nieuwe cadeaubon aan de code die erop staat (sticker) of wanneer je een digitale cadeaubon hebt gekregen. De code voer je in bij de winkelwagen, het bedrag wordt dan automatisch afgeboekt. Is je aankoop lager dan de waarde van de bon, dan blijft het restantbedrag gewoon op jouw tegoed staan.
Heb je een oudere bon (handgeschreven)? Dan kun je deze online nog niet gebruiken.
-
Ik ben op zoek naar warmtebeeld. Welke keuze moet ik maken?
Bij de aanschaf van warmtebeeld komt veel kijken. Alle apparaten hebben hun voor- en nadelen. We adviseren je graag telefonisch en in onze winkel. Wil je een apparaat testen? Maak gerust een afspraak!
-
Waar let ik op bij de aanschaf van een verrekijker?
Bij de aanschaf van een mooie verrekijker komt veel kijken. Alle kijkers hebben hun voor- en nadelen. We adviseren je graag telefonisch en in onze winkel. Wil je een verrekijker testen? Maak gerust een afspraak!
-
Hebben jullie alles op voorraad?
We hebben van veel producten voorraad. Maar niet alle producten en maten. De stelregel; wanneer je een maat selecteert van een item dat je wilt, kijk dan even naar de levertijd. Staat deze op 3 werkdagen, dan is het artikel op voorraad in Twello. Is de levertijd langer dan komt het betreffende artikel uit een externe voorraad. Wil je komen passen, bel dan even zodat we het artikel reserveren of tijdig laten komen!
-
Kan ik een artikel komen passen?
Als we het op voorraad hebben, kan dat. Je ziet dit aan de levertijd (3 werkdagen). Is de levertijd langer, neem dan even contact op. Dan zorgen we dat we het tijdig in huis hebben zodat je niet voor niets naar Twello komt.